Olimpiada Promocji Zdrowego Stylu Życia

W naszej szkole odbył się etap rejonowy Olimpiady Promocji Zdrowego Stylu Życia. W imprezie, zorganizowanej przez PCK, udział brała młodzież z gimnazjów oraz ze szkół ponadgimnazjalnych z naszego miasta. Mnie przypadł w udziale zaszczyt reprezentowania naszej szkoły. Przygotowywała mnie do konkursu pani Urszula Łężniak, nauczycielka biologii, a także wychowawczyni naszej uczennicy. Do wzięcia udziału w turnieju zaproszono 20 szkół z naszego miasta. O godzinie 10 00 uczestnicy zaczęli pisać test i mi mieli na niego przeznaczony czas 1h. Egzamin nie należał do najłatwiejszych i moim zdaniem był trudniejszy niż rok temu. W oczekiwaniu na wyniki mogliśmy się poczęstować pysznymi wypiekami uczennic ZSP nr 1 Karoliny Kłosowskiej, Gabrieli Janas oraz uczniów ZSP 3 Kamila Bazana i jego kolegi. Jury ogłosiło dwa równorzędne pierwsze miejsca w grupie gimnazjalistów. Jedną z tych osób także  przygotowała do olimpiady pani Urszuli Łężniak. Niestety, ja zdobyłam tylko wyróżnienie, czyli 4 miejsce. Uczniowie, którzy zdobyli zaszczytne 1 miejsce pojadą na etap wojewódzki.

Natalia Margol

