Walentynki

Tomek z klasy ITSF

Kochana Emilko !

Kocham Cię serca biciem

Kocham Cię ponad życie

Kocham Cię jak nigdy

Kocham Cię szczęście

I w to tylko wierzę

 

Emilka z klasy ITSF

Kochany Tomku !

Nadszedł w końcu ten dzień, w

którym wyznam Ci to co czuję !

Zakochałam się w Tobie już pierwszego

dnia szkoły. Gdy Cię widzę to ślinka

mi cieknie ! Moje ciało płonie za

każdym razem kiedy tylko o Tobie

pomyślę. Nie mogę spać i jeść ! […]

Na zawsze Twoja .

 

Dla Pani Hałas od ulubieńców z IIITS !

W ciągłym biegu , w ciągłym stresie,

Zapiernicza sobie w dresie,

Zawsze ciepła i pogodna,

Raz jest ostra, raz łagodna.

 

Włosy piękne ma czerwone

Spodnie z Rosji sprowadzane,

Bardzo często zabiegana,

Nasza Pani Bodzia Kochana .

 

Na rosyjskim bywa groźnie,

Tak jak na Syberii mroźnie

Bardzo lubi grać w siatkówkę,

Przypomina atomówkę.

 

W trudnych chwilach zawsze pomoże,

Chyba że jest obiad, to wtedy nie może

Serdeczne buziaki w pani stronę przesyłamy

I gorąco pozdrawiamy !

 

Dla Fryteczki od Wąsatego Wielbiciela z IVTB

Smakować będę Cię

Każdy kęs

Całą Ciebie chcę mieć

Upajać się

Szukać miejsc w których

Najsmaczniej jest .

 

Dla Kariny od Dawida z IVTB

Jesteś ostatnią myślą jak się kładę spać ,

A pierwszą kiedy się budzę .

 

Od Kubiaka dla Izabeli Makowskiej

Dzień św. Walentego to dla mnie było coś normalnego ,

Dopóki Ciebie nie spotkałem i po uszy się nie zakochałem.

 

Dla Piotrusia Dadana z IVTS od  Walentynki z IITF

Kochaj mnie każdego dnia to nie

będę nigdy zła. Jestem Twoją

Walentynką z uśmiechniętą słodką minką

 

Dla Krzysia od Madzi

Kocham Cię Krzysiu! Twoja Madzia !

 

Od Tomka dla Asi Pluty

Jesteś moim słoneczkiem ,

Kocham Cię Asiu ,

Twój Tomek !

 

Dla Mateusza Szmaciarza od Agusi

Kocham Cię Skarbie,

Twoja Agusia !

 

Dla Krzysia Palucha z IITBS od Anonimowej wielbicielki !

Kocham Cię Krzysiu moje ty serduszko !

 

Dla Karoliny Buczek z IIITF

Żono moja ty kochana,

Pakuj się bo do ,,HOLIŁUDA’’

Jedziemy wziąć nasz ślub !

 

 

Walentynki dla Karola i Karolinki !

– obie one to blondynki.

 

Dla Michała Kobiałki !

Od cichutkiej wielbicielki,

Dla bardzo przystojnego misiaczka !

 

Dla Keiry od Wojciecha Ogiera z IVTB

Gdy widzę Twoje obliczę

To kwiczę !

 

Kocham Krzysia Palucha z IITBS

 

Bardzo Cię Kocham Dominiku Dubiel !

Marta z 3TF

 

 

Dla Ani Kryńskiej od Picka z IVTB

Kocham Cię!

